Zuid-Afrika 2018 dag 3

11 oktober 2018 - Cathedral Peak Nature Reserve, Zuid-Afrika

Dag 3, Gisteren een heerlijke witte wijn gedronken (maar 1 fles) waar ik vanmorgen een beetje hoofdpijn had, na het ontbijt wat wederom heerlijk was ging het weer een stuk beter. Een van mijn mooiste ontbijten ever, het uitzicht was fenomenaal en er vlogen zwaluw's rakelings langs mijn hoofd de eetzaal in (meer een rieten overkapping) het leek wel of ze hun territorium wilde beschermen. na het eten ben ik verder op pad gegaan om te wandelen. 6 km langs watervallen (geen regen geweest de laatste tijd dus meer watervalletjes) en wederom prachtige bergen gelopen, ik dacht dat mijn lijf het zou begeven maar na een half uur ging het een stuk beter (het was ook erg steil) en kon ik maximaal genieten van het uitzicht, WAUW. rond 13.00 uur gelucht langs de weg in een erg net tentje, het uitzicht was teleurstellend maar misschien ben ik de laatste dagen wel erg verwent. Ben nu in Dima Camp aangekomen, en ja hoor prachtig. Tijdens mijn eerste verkenning heb ik gesproken met 2 Zuid-Afrikanen die hun motoren op hun aanhanger aan het zetten waren en zij gaven mij de tip om de Rainbow route te lopen, 12 km en prachtig, heb ik morgen wat te doen. Net weer een lekker wijntje gedaan voor ik jullie ging informeren over mijn reis (die ik alleen maak). Nu rusten douchen en eten, die fles hoeft niet op, morgen weer een dag (alhoewel ze nog niet uitverkocht waren). Alleen reizen is erg fijn, behalve tijds het dinner, erg saai overdag geen tijd om me te vervelen. Veel liefs, en tot morgen.

1. Jaap Veldhoen:
    wel gaaf!
  2. Mark:
    11 oktober 2018
    Je kan ook zo’n motor kapen en dan die route rijden! Meer tijd voor wijn, bier en braai! En extra tijd om je kater te verwerken😜! Win/win zeg ik😇!
  3. Pierre:
    11 oktober 2018
    Ziet er goed uit , moet een slecht wijn zijn geweest anders had je geen hoofdpijn . Ik stel ook voor om die hoed op te zetten met het golfen : ziet er geweldig uit . Geniet er van groetjes uit een warm Nederland
  4. Gon Tullemans:
    11 oktober 2018
    Mooie foto's, leuk dat we mee kunnen genieten! Groetjes Gon(en geen Gonnie)
  5. Peter Ubbink:
    11 oktober 2018
    Ha Rick. Ik ben een beetje jaloers. Zuid-Afrika staat hoog op mijn lijst. Mogelijk ga ik maart/april. Geniet er van. Tot over een week of twee. Blijf je avonturen delen. Groet van ons.
  6. Rik Bouman:
    17 oktober 2018
    Die 2 gasten van die motoren waren geen doetjes, die laat ik lekker met rust, ik denk dat de vermoeidheid zeker mee speelt mbt kater, de wijn was echt wel oké . Sorry Gon, weet ik toch.