Zuid-Afrika 2018 dag 2

10 oktober 2018 - Drakensbergen, Zuid-Afrika

Zo, de tweede dag. Lekker geslapen alhoewel het wel lang duurde voor ik in slaap kwam. Na het heerlijke ontbijt (eieren spek en worstjes) terug naar het vliegveld om de auto op te halen. Daar aangekomen kwam ik tot de conclusie dat ik geen credit card bij had, nou dan krijg je dus gewoon geen auto mee, ik hoefde alleen een borg en de toestemming om naar Swazieland te gaan betalen, samen goed voor 400 euro. PANIEK!!! Gelukkig heeft Jos waar ik de reis geboekt heb met veel vijven en zessen het alsnog kunnen regelen en kon ik maar liefst 3 uur later toch vertrekken. Dank je Jos voor je goede zorgen. Eenmaal onderweg begon ik steeds meer te genieten van de omgeving, die ongelofelijk wijds is. Zowel Lings als rechts kijk je eindeloos ver weg, erg indrukwekkend. Hoe verder ik kwam hoe mooier het werdt, en ik ben erg vaak gestopt om een foto te maken, voor mijn gevoel nog veel te weinig, ongelofelijk wat is het hier mooi. Aan gekomen op plaats van bestemming heb ik het gevoel het paradijs gevonden te hebben. De Lodge is prachtig en het uitzicht nog beter. Jos nogmaals dank. Zo nu ff douche en dan eten en een biertje. al met al een geslaagde dag. Groet.